Powered By Blogger

Sunday 15 November 2015

Μεταφυσική

Υπάρχει κάτι ονειρικό εδώ
Μια μεταφυσική σκέψη με κατακλύζει και επαναπροσδιορίζει το Εγώ μου
Μια αίσθηση ολότητας, πληρότητας και ησυχίας γεμίζει τα σωθικά μου
Μια αιώνια ηρεμία, μυστικιστική.
Γίνομαι ένα με τη θάλασσα και τους βράχους
Ένα με τον αέρα που αδιάκοπα σφυρίζει
Όνειρα έχω που ταξιδεύουν σαν τα κύματα της θάλασσας
Που απλώνονται πελώρια μπροστά μου, τραγουδώντας
Σιωπή παντού.

Η φύση φαντάζει νεκρή σαν τα βράχια που στέκουν αμίλητα
Στο σώμα μου όμως ζωντανεύει και ταλαντεύεται αμείωτη
Και τα κύματα σα μια συγχρονισμένη ορχήστρα
Αναπαράγουν πολύπλοκες μελωδίες υψηλής ακουστικής.

Ξυπνάει η καρδιά και ανθίζει
Αφυπνίζεται η ύπαρξη
Υψώνεται η ψυχή

Άσε τις εποχές να κυλήσουν σαν όνειρα
Άσε τα κύματα να οργώσουν το κορμί
Ζήσε αιώνια το παραμύθι τούτο
Απεραντοσύνη το Σύμπαν
Γίνε ένα μ’ αυτό
Γίνε ολότητα
Προχώρα παραπάνω
Χωρίς δισταγμό
Χωρίς ελπίδα
Δίχως φόβο

No comments:

Post a Comment